Առաքումն իրականացվում է միայն Երևանում, ժամը 10։00-ից 21։00-ը։

brand-logo

Հաճախ Տրվող Հարցեր և Պատասխաններ

Ունեմ այլ հարց, որը ցանկում նշված չէ։ Ու՞մ դիմել։

Լրացուցիչ հարցերի, ինչպես նաև բողոքների / առաջարկությունների համար խնդրում ենք զանգահարել +374 43 412101 հեռախոսահամարով կամ ուղարկել [email protected] էլեկտրոնային հասցեին։

Մոռացել եմ իմ գաղտնաբառը։ Ինչպե՞ս վերականգնեմ այն

Գաղտնաբառը վերականգնելու համար սեղմեք «Մոռացել եմ գաղտնաբառը» կոճակը գլխավոր էջում: Բացվող պատուհանում մուտքագրեք Ձեր էլեկտրոնային հասցեն, այնուհետև «Ուղարկել»։ Էլեկտրոնային հասցեին կստանաք նամակ հղումով՝ գաղտնաբառը վերականգնելու նպատակով։

Ինչպե՞ս կարող եմ օգտագործել իմ Ֆուդիդրամը։

Ֆուդիդրամ կուտակելու համար հարկավոր է գրանցվել կայքում։ Ֆուդիդրամը կուտակվում է յուրաքանչյուր պատվերի գումարից 2% չափով։ Այն կարող եք տեսնել Ձեր Անձնական էջում։ Կուտակված Ֆուդիդրամները կարող եք օգտագործել www.foodetory.am առաքման կայքից պատվերներ գրանցելու ժամանակ, մարելով Ձեր պատվերի գումարը ամբողջությամբ կամ մասնակի։ Ֆուդիդրամով պատվերի գումարը մասնակի մարելու դեպքում մնացորդային գումարը կարող եք վճարել կանխիկ կամ անխանխիկ եղանակով։ Ֆուդիդրամը օգտագործելու համար հարկավոր է պատվերը վճարելուց առաջ մուտքագրել այն «Ֆուդիդրամ» դաշտում և հաստատել։

Ինչպե՞ս ակտիվացնեմ իմ պրոմո կոդը։

Պրոմո կոդը ակտիվացնելու համար հարկավոր է վճարման եղանակը ընտրելուց կամ այն հաստատելուց առաջ մուտքագրել կոդը «Պրոմո կոդ» դաշտում և սեղմել «Ստուգել» կոճակը։ Պրոմո կոդը ճիշտ մուտքագրելու դեպքում Ձեր տվյալ պատվերի արժեքը կզեղչվի համապատասխան տոկոսով։ Պրոմո կոդով զեղչվում է ամբողջ պատվերի գումարը, բացառությամբ առաքման արժեքը։

Ինչպե՞ս փոփոխեմ իմ անձնական տվյալները / հասցեն։

Անձնական տվյալները / հասցեն կարող եք փոփոխել Անձնական էջի ձախ անկյունում տեղադրված «Իմ պրոֆիլը» բաժնից։

Ինչպե՞ս կարող եմ գտնել իմ նախընտրած ուտեստը / ըմպելիքը։

Ձեր նախընտրած ուտեստը / ըմպելիքը կարող եք գտնել կայքի որոնման տողում կամ կատալոգում։

Ինչպե՞ս կարող եմ գրանցվել կայքում։

Կայքում գրանցվելու համար հարկավոր է սեղմել կայքի վերևի աջ անկյունում տեղադրված կոճակին, այնուհետև «Ստեղծել հաշիվ»։ Գրանցվել կարող եք մուտքագրելով և հաստատելով պահանջվող անձնական տվյալները, ինչպես նաև ֆեյսբուկյան էջի կամ Google հաշվի միջոցով։

Ինչպե՞ս կարող եմ տեսնել իմ պատվերների պատմությունը։

Պատվերների պատմությունը տեսնելու համար հարկավոր է անցում կատարել Անձնական էջ, այնուհետև ձախ կողմի սյունակից ընտրել «Պատվերներ» կոճակը։

Ի՞նչ եղանակով կարող եմ կատարել իմ պատվերի դիմաց վճարումը։

Առաքման դիմաց վճարումը կարող եք կատարել Ձեր իսկ նախընտրած եղանակով՝ կանխիկ կամ անկանխիկ։ Անկանխիկ վճարման դեպքում հասանելի են Visa, Master, American Express, ArCa բանկային քարտերով, ինչպես նաև IDram և Telcell վճարային համակարգերի միջոցով վճարելու տարբերակները։

Կարող ե՞մ ընտրել առաքման նոր հասցե։

Անձնական էջում Դուք կարող եք նշել այն բոլոր հասցեները, ուր հետագայում իրականացվելու է առաքում: Առաքման պատվեր գրանցելու ժամանակ այդ ցանկից արդեն ընտրում եք նախընտրածը կամ ավելացնում նոր հասցե։

Ի՞նչ ժամանակում է կազմակերպվում առաքումը։

Առաքման կազմակերպման միջին ժամանակահատվածն է՝ 1 ժամ։

Կարո՞ղ եմ արդյոք ինքնուրույն ընտրել առաքման օրը և ժամը։

Այո, կարող եք։ Վճարման տարբերակը ընտրելիս համակարգը կառաջարկի Ձեզ ընտրել նախընտրած, ինչպես նաև համակարգում հասանելի առաքման օրը և ժամը։

Կարո՞ղ եմ արդյոք Երևանից դուրս պատվեր գրանցել։

Առաքման ծառայությունը գործում է միայն ք. Երևանում։

Ո՞ր ժամերին է գործում առաքման ծառայությունը։

Առաքումն իրականացվում է ամեն օր ժամը 10։00-ից 21։00-ը։